CHEER-HELG

Hej, uppdateringen under helgen har inte varit den bästa, men den här helgen har varit och är fortfarande en cheerhelg;) I går hade vi lag kväll med gamla tävlingsfilmer på oss och pepp inför RM som är om en vecka, gash! Idag har det varit träning från kl 9.30 till 14.00 och imorgon har hela föreningen genrep.
Sen har jag även shoppat lite grejer till min balklänning och hämtat ut min IPHONE!!! (Visar bild imorgon) Imorgon kommer även min fina vän Therese som ska sova över här så vi kan fixa oss till balen på måndag. På måndag kommer inte uppdateringen ligga på topp för jag ska nämligen vara med på en inspelning tillsammans med SVT och kommer vara borta hela dagen, sen på kvällen är det bal. Men imorgon ska jag försöka uppdatera lite:)

KRAAAAM!
Summer1_large

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0