90210

Hello mates!
Är hemma nu efter ännu en lång skoldag, ligger i min säng, Hahaha, som vanligt;) och drogar 90210 avsnit på högsta nivå! Säger bara tittar ni inte på det börja göra det!
Ska snart åka till cheerleading träningen men ville bara skriva ett inlägg och berätta att jag överlevt skoldagen.
Har fått en fråga i min frågebox om hur gammal jag är, vilket år jag går i skolan och vilken skola jag går i så jag tänkte svara på det ikväll när jag kommer hem från träningen och lägga upp dagens outfit.
Jag och några friends ute på skolgården idag!

Kommentarer
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

har du haft en bra dag? :)

2011-09-01 @ 18:30:43
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0