Globala gymnasiet

Vänner, fick ju en fråga förut i min frågebox som jag tänkte svara på:
Jag är nu 16 år och har nu i år börjat mitt första år på gymnasiet.
Jag går på Globala gymnasiet som ligger i Sockholm, på söder.
Har bara gått där i nu två veckor men det verkar vara en supper dupper bra skola. Skolan är ganska liten bara ca 540 elever, och man serverar bara vegitarisk mat på lunchen:)
Jag går i ett program som heter Estet med inriktnig sam, en riktigt bra en! Vi är 26 st i min klass och har en till klass med även 26 elever i denna. Alla på skolan får en varsin Macbook som man får ta med sig hem och det blir som din egen. Man jobbar bara med macbooken ochhar kn
appt några läroböcker. Man jobbar även i projekt, vilket är att man har jobbar med flera ämnen samtidigt i grupp.
Ja, det var lite kort om min skola:)
Men min fråga till er är vilken skolan går ni i och hur gamla är?
Kan vara lite kul att veta:)
Godnatt vänner! Nu ska jag sova eftersom jag ska upp till skolan imorrn:)



Min fina skola!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0